3 Haziran 2012 Pazar

Senin Gibi

Ben bu şarkıyı 2005'in ortalarına kadar hiç anlayamadım. Ne zaman benim için gerçekten önemli olan bir insanı kaybettim, işte o zaman anlayabildim. Belki bu şarkı benim anladığım anlamda yazılmadı ama ben bütün şarkıların kendilerine yüklenen anlamlarda var olduğuna inanıyorum... Lafı uzatmayacağım; senin gibi kimse sevmedi beni, kimse sevemeyecek de öyle, hiç kimse sen olamayacak ve hiç kimse dolduramayacak da yerini... Sen dönmeyeceksin gittiğin yerden, ama bir gün ben de gelicem yanına, o zamana kadar ise seni her gün özleyeceğim, yerini doldurduğumu sanarak kandıracağım kendimi. Kimse sen olamayacak, ama ben herkesi sana benzeteceğim...Ömer Yüksel'e, Dedem'e....

Duygu Şener
Senin Gibi

Küçük bir an için,
Ait olmak için,
Eski aşklar gibi kapında.

Yalnız bir gün için,
 Nefes almak için,
 Kanarken avuçlarım karşında.

Üzerimde sevdiğin mavi elbisem, 
Sensiz geçirdiğim günlerden.

Senin gibi beni kimse sevmedi. 
Dönmedin gittiğin yerden geri. 
Senin gibi beni kimse sevmedi. 
Bekledim gittiğin günden beri.

Küçük bir an için,
Ait olmak için,
Eski aşklar gibi kapında.

Üzerimde sevdiğin mavi elbisem,
Sensiz geçirdiğim günlerden.

Senin gibi beni kimse sevmedi.
Dönmedin gittiğin yerden geri.
Senin gibi beni kimse sevmedi.
Bekledim gittiğin günden beri.
 

Aylin Aslım