21 Haziran 2012 Perşembe

Bitmiş

Aynada hiç baktın mı kendine?
Bu kadar küskün olma onlara,
Bazen bak, sor, soruştur.
Dürüstçe;
Ben ne yaptım, ne yapmalıyım?
Yargıla bir kendini,
Otur düşün karşısında etraflıca;
Sen ne yaptın, ne yapmalıydın?
Eğer hala haklı buluyorsan kendini;
Bir daha geç, bir daha düşün,
Haksız olduğun yeri bulana kadar.
Ben buldum, hem de herşeyi.
Bir aynada kendime,
Bir yaşananlara baktım,
Yargıladım kendimi,
Verdim hükmümü.
Yazık olmuş onca yıla,
Onca savaşa, gözyaşına,
Değmezmiş bunca kargaşaya.
Sevmek ölmek gibi,
Tek taraflı olamıyormuş maalesef,
Ölümüne sevmek de bir yere kadar.
Hele bilince kollarındaki başka yerde,
Kaldıramıyormuş yürek ihaneti.
Kaldırmaya çalışmamalıymışım.
En başından bitmiş bir hikaye,
İkimizde yenik başlamışız.
Başkasını severken benle,
Başkasını seven senle,
Olmamalıymışız.
En başından bitmiş bir hikaye.
Aynada bir bak bize;
Zaten bitmiş bu hikaye.

Duygu Şener // 08.01.2012 02:44