21 Haziran 2012 Perşembe

Gelmelisin

Nerdesin?
Hiç bu kadar yalnız kalmamıştım,
Hiç bu kadar yalnız hissetmemiştim.
Yeni farkettim aslında yalnızlığımı,
Senin yokluğunu yeni fark ettim aslında
Nerdeysen gelmelisin,
Belki tanımıyorum seni,
Belki hiç tanışmadık ama
Artık karşıma çıkmalısın.
Bir köşe başında yolumu kesmelisin,
Yüreğinde hissetmelisin yüreğimi,
Mutlu bir masal yaşamalıyız birlikte.
Bak insanlar çok kötü,
Onlara inat gelmelisin.
Küçücük bir kız çocuğu hala kalbim;
Küçücük olduğum için sevmelisin beni,
Herkesden farklı olduğum için,
Herkes yozlaşırken, ben saf kaldığım,
Tertemiz olabildiğim için sevmelisin beni,
Sarılmalısın bana hiç gitmeyecek gibi,
"Asla gitmeyeceğim" demelisin,
Asla bensiz gitmemelisin.
Çıkıp gelmelisin işte,
Bak yanlız, yapayanlız kalakaldım,
İnsan kılığındaki şeytanların içinde.
Artık gelmelisin,
Elimi tutup kurtarmalısın beni,
Hiç bırakmamalısın ellerimi.
Sensiz nasıl yaşadığımı unutturmalı,
Sensiz yaşatmamalısın beni.
Artık gelmelisin,
Bugün yada yarın,
Bir köşe başından bana yürümelisin,
Gökten zembille düşmelisin.
Ben zaten yorgunum.
Bana öyle bir sarılmalısın ki,
Bütün yorgunluğumu unutmalıyım.
Artık gelmelisin,
Tüm yaşananları unutturmalısın.

Duygu Şener