9 Haziran 2012 Cumartesi

İstanbul

İstanbul;
Ne şiirlere, şarkılara, aşklara konu oldu.
Kimi övdü güzelliğini, kimi kötüledi.
Kimi asil dedi ardından, kimi kahpe.
İstanbul bugün soğuk,
Kar yağmış, üstüne de yağmur
Leş gibi bir çamur bırakmış yol kenarında
Sisli, bulanık bir hava.
Ben ben olalı, İstanbul'a bu kadar benzememişti kalbim.
Donuk , soğuk , kirli.
Kimine güzel, asil;
Kimine çirkin ve kahpe.
İçindekine hayatı zehreden
Dışardakini korkutan, meraklandıran.
Ben ben olalı, İstanbul'u böylesine anlamamıştım.
Kimler gelip kimler geçmiş,
Her giden başka şeyler götürmüş,
Her gelen ihanet etmiş bir şekilde
Ve kırmış ve bozmuş.
Haliyle o güzel kadın;
Üzülmüş, çirkinleşmiş, lanet etmiş, yorulmuş.
Ben ben olalı, İstanbul'a böyle benzememiştim.

                                              Duygu Şener
                                         29.01.2012//14:23