13 Haziran 2012 Çarşamba

Nafile Uğruna

Nafile uğruna yazılar biriktiriyorum
Sana hiç okutmayacağım mektuplar
Hikayeler, masallar, anılar, günlükler...
Nafile uğruna yazdığım şiirler.
İsminin veya hitabının geçmediği
Okunduğunda sen olduğunu anlayamayacağın,
Sorduğunda hayır sana yazmadım diyeceğim
Ciltler dolusu şiir yazıyorum.
Nafile uğruna çabalar.
Boşu boşuna ilgini çekmeye yönelik adımlar.
Sen zaten umursamıyorsun beni.
Ben nafile uğruna bekliyorum seni.
Biliyorum nasılsa gelmeyeceksin.
Gelsen de bana dönmeyeceksin.
Nafile uğruna gözyaşları,
Akıtsam da değiştirmeyecekler hayatımı
Nafile uğruna bu haykırışlar
Nasılsa duymayacaksın
Kulağının dibinde olsam bile
Yine de sessiz kalacak çığlıklarım.
Nafile uğruna sevmek
Nasılsa hiç sevmedin benim gibi
Hiç sevemeyeceksin ben gibi.

                                            Duygu Şener