29 Ağustos 2012 Çarşamba

Mektup Gibi

Herkes, her gün iyi kötü bir eli tutuyor, bir dudağı öpüyor, birine sarılıyor, sevildiğini ve sevdiğini düşünüyor, söylüyor. Kimi çok daha kötülerini gördüğünden, bulduğu ile yetinme derdinde, kimi daha iyi bir ilişki olamayacağını düşünüp yaşamaya devam ediyor ilişkisini, mutlu olup, olmadıklarını sorgulamadan.

Peki bu mu sevgi?

Bugüne kadar hep çok sevdim, belki sevildim, belki sevilmedim ama sevginin ne olduğunu unutmadım. Kendimi sıradan bir sevgide harcayacak kadar ne alçaldım, ne de sıradanlaştım. Yaşadığım hiç bir yenilgi, sıradanlığı kabul ettiremedi bana. Dedim ya, unutmadım sevilmenin ne demek olduğunu, tüm o yalanlarda. Aza tamah edememem de bu yüzden işte.

Sen de sıradan olamazsın benim gibi. Ben seni seviyorsam, bunun hakkını vermelisin severken. O yüzden; ya benim gibi olacak çok seveceksin yada hiçbir şey olmamış gibi çıkıp gideceksin, değmeyeceksin hayatıma.

Benim seni sevdiğim gibi seveceksin beni.

Alçalmayacak yüreğin mesela. Eğer kalbinde ben varsam; saramazsın başka bir bedeni, öpemezsin başka dudakları. Ben senden vazgeçmeyecek kadar sevdiğimden, kabul etsem dahi ihanetini, sen yüreğini alçaltamazsın herkes gibi. Sen, gururla durmalısın karşımda. Gururlu olmalı sevgin de senin gibi. "Seni Seviyorum" dediğinde sesinde bile duymalıyım o gururu, asla şüphe edememeliyim senden.

Eğer hala başkası varsa yüreğinde ve sen, beni ondan daha fazla sevemeyeceğini, hep onu arayacağını düşünüyorsan da gelme bana. Herhangi biri kabul edebilir seni o halinle ama sen, benim sana geldiğim gibi gelmelisin bana, yüksüz bir yürekle. Çünkü benim için bir tek sen varsan, senin için de bir tek ben olabilirim. Başka hiç kimsenin adı geçemez benimle senin aranda.

Farkında mısın aşktan bahsetmiyorum sana. Nefreti de, sevgiyi de içinde barından, iki yüzlü bir hikayeye katmaya çalışmıyorum seni. Bana aşık ol veya olma umrumda değil, ama aşık da olacaksan illa; geçmeyecek nefretin, sevginin boyutunu.Bana değdirmeyeceksin o nefretin alevini gözlerinden ve ben gözlerine baktığımda artık orada olmayacaklar. Çünkü gördüm o büyük(!) aşkların da nasıl bittiğini o gözlerde.

Beni ölümüne değil, hiç ölmeyecek gibi seveceksin.

Sonsuz seveceksin. Sonsuza kadar yanımda olmanı değil, sonsuzluk kadar sevmeni istiyorum senden. Beğenme beni, eleştir, tartış, alın, küs, git, gelme, ama hiç alçalmasın sevgin arkamdan atıp tutacak kadar ve asla alçaltma kendini herkesin ağzına sakız edecek kadar.

Herhangi biri sevebilir seni ve sen onunla herhangi bir ilişkiye dahil olabilir, herhangi bir sevgiye ilişik yaşayabilirsin.

Karar senin; ya herkesden biri olursun bir başkasıyla yada benle kalıp bir fark yatırsın ama uzun ama kısa.

Duygu Şener