10 Nisan 2013 Çarşamba

Normal Mi Sence?

Biz en başından beri böyleydik aslında, demek ki ondan pek yadırgamıyorum şimdi ki halimi. Metin Üstündağ draması tadındayız biraz... Kendi içimizdeki büyük boşukta, bir kenara kıvrılıp yaşayan yalnız insanlardık ve ilgi sahibi olamadan, sevgi sahibi olmayı başardık. İnsanları sevmiyoruz, sevemiyoruz, sevişmiyoruz da ama insan örnekleri topluyoruz. Toplayıp, toplayıp kırk yılın başında karşılaştığımızda birbirimize anlatıyoruz. Belki de biz en çok kendimizi sevmiyoruz. Benim geçmişim, senin geçmemişin, benim gelmeyeceklerim ve senin olmayacaklarınla dolup taşmışız. Taşmışız ama o da kırk yılın başı görüşmelerinde bize pek engel olmuyor gibi. İyi de tüm bu karmaşa normal mi sence? Sence biz...

Vega çalsın, vokalde Mert Koral olsun o zaman...


Normal Mi Sence?

Bir gün daha geçti daha ne kadar var
Uzun bir uyku bu içinde herşey var
Bıraktığın her izi, sarfettiğin her sözü
Kazıyorsan aklıma normal mi sence?

İstemedim uyanmayı bu soğuk uykudan
Cevapları aradım soruları sormadan
Düşürdüğün gölgeleri, düştüğün yerleri
Kazıyorsan aklıma normal mi sence?

Vega/Tatlı Sert

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız: