14 Haziran 2013 Cuma

#BuDahaBaşlangıçMücadeleyeDevam

Gezi'ye gidiyorum diye; baretimi yıkayan anne, "gideceksen bununla git artık" diyip profesyonel gaz maskesi alan baba, aklı bende kaldığı için ben eve gelene kadar uyuyamayan kardeş, "dualarım seninle paran var dimi" diyen annanne, merak edip sürekli "nerdesin? Nasılsın?" diye soran arkadaşlar candır! Teşekkürler ailem, teşekkürler arkadaşlarım... 

Hepinizle gurur duyuyorum, benim gittiğim kadar sizin de desteğinizle geldik bugünlere... Bugün onlar bizden bu kadar korkuyorsa, geri çekiliyorsa, sizin sayenizde. Ben kendi emeğimi çöpe atabilirim belki ama sizinkileri nasıl atarım? Gezi parkı için ağzımıza bir parmak bal çalmaya çalışanlara inanıp nasıl vazgeçebilirim? Bu akşam yine Gezi'deyim, yarın da, ondan sonraki günde... Taaki anayasal haklarımız olan özgürlükleri geri kazanana kadar orda olacağım. 

Kimse ne yiyeceğime, yemeğime ne kadar tuz atacağıma, ne içeceğime, ne kadar içeceğime, kaça kadar içeceğime, ne giyeceğime, neyi nasıl giyeceğime, nerede yaşacağıma, nerede oturacağıma, neyi okuyacağıma, neyi sanat olarak göreceğime, nerde film izleyeceğime, hangi müziği dinleyeceğime, kime yardım edeceğime, çocuk doğurup doğurmayacağıma, kaç tane doğuracağıma, eşimle nasıl ilişki kuracağıma karışmayana kadar durmayacağım. Kurtuluş Savaşı'nda kanıyla, teriyle elde edilen milli servetlerimin satışına son verilene kadar durmayacağım. Satılmış insanların bana yalanlar söylemesine izin vermeyeceğim, insanlar gerçekleri söylemeye başlayana kadar, o-şu-bu diye bizi bölmeye çalışmaktan vazgeçene kadar orda olacağım. 

Abdullah Can Cömert, Mehmet Ayvalıtaş, Ethem Sarısülük, Mustafa Sarı, 7063 yaralı, 35 kafa travması geçiren, 12 gözünü kaybeden kişi, intihar eden 5 polis, ölen 1099 hayvan için...
Metin Lokumcu, Uğur Mumcu, Çetin Emeç, Hrant Dink, Sivas maktülleri, Silivri mahkumları, Cumartesi anneleri, N.Ç., Reyhanlı ve daha niceleri için orda olacağım.

Andımızı kaldırmış olabilirler ama unutmadım daha. Ben daha bacak kadar çocukken; Atatürk'ün açtığı yolda, gösterdiği hedefe durmadan yürüyeceğime ant içtim. Varlığımı da bu ülkeye armağan ettim. Büyüdüm genç oldum o sözler çıkmadı aklımdan, ne varlığımın yegane temelini unuttum, ne vazifelerimi...

Sen de uyuma Türkiye'm, dur daha yeni uyandın!

Saygılarımla;
Duygu Şener

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız: