9 Haziran 2013 Pazar

Grup Vitamin - Tayyip

Gezi Parkı Direnişi hakkında yazılacak bir ton yazı varken benim sabah sabah aklıma bu geldi. Grup Vitamin'i çok severim, bu şarkısını ise ayrı bir severim. Dönem dönem her bakan ya da millet vekili için kullanışa uygun bir şarkıdır. Ben de bizim bildiğimiz adıyla İsmail'i Tayyip'e çevirdim. İsim şarkının melodik ritmini bozmuş olabilir ama sözlere cuk oturdu kanaatindeyim. Umarım seversiniz, ehe...

Grup Vitamin – Tayyip

Tayyip bir tuhaf adamdır, üç kuruş için hesap sorandır
Uyanık geçinir amma yalandır, tüm mal varlığı cebinde olandır
Liseyi 6 senede bitirmiş, cin gibi çocuk bizim Tayyip
Neden bu kadar acele etmiş, aklını seveyim
Lan Tayyip lan Tayyip lan Tayyip lan Tayyip lan Tayyip lan Tayyip

Tayyip
Sek sek sekerek Tayyip
Rastık çekerek Tayyip
Adresim aynı Tayyip
Posta kodum da aynı yavrum

Kel başa şimşir tarak, bu ayakları artık bırak
Ne işin var ki diskoryumda yanında bir kız sarımtrak
Ayranın yok içmeye, atla gidersin çeşmeye
Bu ne perhiz, what is this
Aman Tayyip, can touch this
Hafif piskopattır kendileri, buna enayilik de dahil
Kızma amcası, daha çok cahil

Tayyip
Tayyip odalarda ışıksızım
Peşindeyim Tayyip
Tut ki karnım acıktı kedimi yedim
Ah ben deli Tayyip, sen benden de deli

Kırdığın potlar bini aştı, bak yanlışsın herkes kaçtı
Tayyip de buna şaştı, aklını seveyim lan Tayyip
Lan Tayyip, atlı mısın, yavrum bağdatlı mısın
Herkes zeka yaşını sorar, lan sen bu kadar tatlı mısın
Ulan Tayyip,ulan Tayyip,ulan Tayyip,ulan Tayyip, ulan Tayyip

Tayyip
Sıra sıra siniler
Hasta olan iniler
Tayyip kel kafandan sen suçlusun
Tayyip miyav dedi
Minik fare kükredi
Tayyip iki gözüm iki iki musluk
Oynatmama az kaldı, Tayyip nerde
La fa la sol Tayyip
Tayyip ballı lokma tatlım benim
Tayyip sensiz cennet bile sürgün sayılır
Senin ki düpediz vurgun sayılır Tayyip
Tayyip sen kocaman bir çılgınsın

Tayyip
Çılgın çocuk Tayo
Tayyip önemli şahsiyetim benim
Tayyip, felsefe yapma
Tayyip, tut ki mucizeyim
Ne desem laf değil
Tayyip, tutti frutti seyrediyorum
Göremiyorum, biraz eğil
Tayyip beni anlamadın ya ben ona yanıyorum

Tayyip mutfakta biri mi var?

Söz-müzik: Grup Vitamin
Düz.: Duygu Şener

Bilmeyenler için orjinali:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız: