8 Kasım 2013 Cuma

Kaçak Göçek

Nereye gittiği belli olmayan bir otobüsün kaçak yolcularıydık biz ve ben yine de sevdim seni. Bir başkası sevebilir miydi seni öyle? Bir Mart gecesinin tiz soğuğu, bir başkasını yakınlaştırabilir miydi, seni bana yakınlaştırdığı gibi? Ya durakta anlaşılsaydı kaçaklığınız, benim gibi elinden tutup uzaklaşabilir miydi, yüzünde kocaman bir gülümsemeyle, alay eder gibi dünyayla?

Adını bile doğru düzgün bilmediği bir adamı taşır mıydı yanında, sonunu bilmediği bir yolda? Biraz önce bir barda çarpıştığı bir adamın yüzünü, senin bile şaşırabileceğin bir sevgi ile tutup ısıtabilir miydi? Ben mi sana çarptım, yoksa sen mi karşıma çıkmıştın? Peki, benim karşıma çıktığın gibi çıkabildin mi bir başkasının karşısına?

Ben sende tattığım sonsuz özgürlük hissini, yalnızlığımda dahi tadamadım.


Duygu Şener
Bilmemhangigününhangisaati 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız: