16 Kasım 2013 Cumartesi

Sayılarla Cinsel İstismara Uğramış İnsanların Hikayeleri

Surviving in Numbers isimli Tumbler sayfasında paylaşılmış bir kaç tane cinsel istismar ve tecavüze uğramış mağdurlar, belki de daha önce kimseye anlatmadıkları hikayelerini, sayılarla anlatıyor. Bazılarının sayısı bilinmiyor, bazı sayılar küçük ama yüklendikleri değerlerle çok büyük bir trajediyi gözler önüne seriyor.

İşte bazıları;



Birşeylerin yanlış olduğunu anladığım yaş : 5
Onun yaşı: 26
İlk defa birisine anlatıığım yaş: 35
Korku ve öfke ile geçirdiğim yıl: 30
Artık anlatmaya başladığımdan beri konuştuğum kişi sayısı: Çok
Aileden anlattığım kişi sayısı: 0 (Sıfır)

Ailemden 4 kişiye anlattım...
Onlarsa bana, şu an defolu olduğumu ve bunu aile içinde bir sır olarak tutmamız gerektiğini söyledi...


"Neden polise gitmedin?"
- Herhangi birine söylemeden geçen zaman: 1.5 Yıl
- Toplamda söylediğim kişi sayısı: 75+
- Kaybettiğim arkadaş sayısı: Sayısını unuttum...


Bana ettiği tecavüzlerin sayısı: Yüzlerce
Anlattığım kişi sayısı: 3
Üzerimde bıraktığı fiziksel yara ve izlerin sayısı: 9
Kendi kendime bıraktığım yara ve izlerin sayısı: 76
Onu suçlu bulmayan devlet görevlisi sayısı: 5
O Benim Babam..


"O senin en iyi arkadaşındı, ne yani sen istemedin mi?"
Kalbi kırık 1 baba, 100lerce kendi açtığım yara, 1 mahkeme salonu, bir süre sonra verilen ceza, ve hala "HİÇ OLSUN İSTEMEDİM"


Bekaretimi kaybettiğim yaş: 5
Çektiği fotoğraf sayısı: Çok
Gerçekten ne olduğunu söylediğim yaş: 20
Gittiğim terapist sayısı: 12
Dinlediğim terapist sayısı: 1
2 yeme bozukluğu, birkaç yara, bir okyanıs dolusu gözyaşı ve sayısız kötü hatıra ardından sonunda kim olduğumu keşfediyorum.
Ayakta kaldım ve daima kalacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız: