9 Aralık 2013 Pazartesi

Parçam

Derler ya "kalp her insanda bir tanedir ve dünyaya eşini bulmaya gelmiştir" diye. Evet aynen öyle... Nasıl seninleyken benim kalbim durup, seninki attıysa ve buna sen bile şaşırdıysan, öyle.

Kulağa saçma gelse bile evet; mide, karaciğer, pankreas ve burun da öyle.

Nasıl senin yanında midem daha çok hassaslaşıyorsa,
Alkol daha çabuk sarhoş edebiliyor,
Burnum bir tek senin sigara kokunu kabul edebiliyor,
Ve midemin altında birşeyleri durmadan hoplatabiliyorsan.
Elin bir tel saçıma değdiğinde, ben ayak parmaklarıma kadar titreyebiliyorsam,
Bir mıknatıs gibi, nerede olursak olalım, bütün bedenimi kendine doğru çevirebiliyorsan.
Benim beyinimin en çalışmayan yerleri seninkinde çalışıyorsa ve ben de sende olmayanları tamamlıyorsam.
Evet tek kalan tüm organlar eşini bulmak için yaratılmış olmalı.

"Yarım kaldım" derken ne demek istediğimi anladın mı?

Duygu Şener'13


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız: